  • Data: 2006-12-27 02:01:57
    Temat: Re: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TLZ napisał(a):

    > Hehe, a to już mój przypadek. Mało brakowało a o 19:30 by pokazali, ale
    > sie mBank szybciutko zmitygował i po 2 godzinach od pierwszego kontaktu
    > p. rzecznik prasowej miałem prawie całą gotówke na koncie :)
    >
    > Ale też uważam za chore 30 dniowy termin reklamacji, bo jako były
    > informatyk PKO BP wiem, że raport i przeliczenie bankomatu/wpłatomatu to
    > dla skarbniczek/skarbników bankowych ok. godziny czasu (max), a
    > syntetyka na podstawie raportu wprowadza zmiany na bieżąco!

    Szczególnie, że awaria wpłatomatu, czy jak się to g... zwie jest stanem
    nadzwyczajnym, zdarzającym się raz na jakiś czas - więc logiczne byłoby,
    że procedura sprawdzająca wraz z wyjaśnieniem i akceptem osób
    uprawnionych nie powinna zajmować więcej niż 24h, no, może z pominięciem
    dni wolnych.

    Chyba - że stan awarii i pomyłki jest stanem normalnym - to wtedy
    oczywiście co innego, 30 dni to rozsądne miniumum - byłbym skłonny
    sugerować zarządom szlachetne naśladownictwo sądów powszechnych - w
    których termin odwoławczy jest wedle uznania.