    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wpłatomat mBanku we Wrocku - ROTFL
    Date: Fri, 01 Jul 2005 12:58:36 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Fri, 1 Jul 2005 10:25:38 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    <s...@h...pl> napisał(a):

    >Tako rzecze r...@a...net.pl:

    01054&t=701054&sr=dd&pn=1

    > Tia. Ostatnio zapragnęłam skorzystać z wpłatomatu mbankowego w
    >warszawskim centrum M1 (wszystkie wpłatomaty stoją w potwornych zadupiach,
    >oczywiście). Obsługi mKiosku nie było, wpłatomat był zepsuty, telefon
    >na mLinię brzęczał tak straszliwie, że nie dało się z niego
    >skorzystać -- no pełen profesjonalizm. Nie wiem, po co ten cyrk,
    >IMO mKioski można spokojnie zlikwidować, bo jedyne, co robią, to zły PR.

    To na jakas plaga z tymi wplatomatami wyglada. :-)

    Dzis pojechalem specjalnie do Radzionkowa (mieszkam w Katowicach)
    coby wplacic, a tam to, co wplatomaty lubia najbardziej: 'termianl
    nieczynny'. Dwie panienki nudza sie jak mopsice, moze kurna recznie
    by zaczeli przyjmowac? Przeciez to tansze, i szybsze, pewniejsze itd.
    od tego wplatomatu!

    Nie wiem, czy jechac wieczorem, bo ponoc jakis pan mechanik obiecal,
    ze 'na pewno' do 18:00 naprawi. A przyczyna jak zwykle: zacial sie,
    bo ktos polozyl za duzo pieniedzy na tacce. To sie kurna w pale nie
    miesci, po co takie urzadzenia, skoro panienki nie maja nic do roboty,
    moze by jakas kase robily dla banku? Tylko wyciac dziure w tym
    wplatomacie, zeby mogly od kazdego klienta wrzucic koperte z
    pieniedzmi - wrzucac ze wzgledow bezpieczenstwa, zeby jakis zboj nie
    zabral panienek z utargiem. :-)

    --
    Adek