  • Data: 2009-01-20 21:52:27
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gl5emb$8un$2@news.interia.pl...

    > Na myśl do "transportu" oferty z mBanku do Multibanku przychodzi mi
    > wprowadzenie do oferty bezpłatnych wypłat z bankomatów po za granicami
    > Polski, bo jeżeli moja wiedza jest poprawna czegoś takiego Multi nie
    > oferują. A reszta produktów - chyba, powtarzam chyba jest taka sama.

    Bankomaty bezplatne za granica niby sa, ale tylko w Aquarius Intensive:)
    Z innych rzeczy, ktore sa w mB a nie ma w Multi:
    - przelewy nie moga przychodzic na konto oszczednosciowe (tzn. przelew
    przychodzac na konto oszczednosciowe zostanie automatycznie zaksiegowany
    na glownym koncie Ja/My/Aq/Jestem, w mB przelew bez problemu przychodzi
    na eMaxa)
    - tylko jeden Multimax, w mB 4 eMax Plusy.
    - debetowka podpieta do glownego konta. W mB mam debetowke do izzyKonta,
    a karty do eKonta nie uzywam. Na eKoncie czasami mam dosc spore pieniadze
    (jak dla mnie a nie bezwzglednie) np. z umozenia jednostek w SFI. Jakby
    zlodzieje
    skopiowali mi karte w bankomacie to kasa na eKoncie jest bezpieczna
    a na izzy nie trzymam duzo i moge czekac spokojnie na zwrot do czasu
    rozpatrzenia reklamcji (tak, wiem o tym, ze mozna obciazyc karte
    bez autoryzacji ale mysle, ze bank takie reklamacje by szybko rozpatrzyl
    na korzysc klienta). Karty na razie mi nie skopiowali wiec tych
    reklamacji w praktyce nie przechodzilem i mam nadzieje,
    ze nie bede przechodzil.

    Pozdrawiam,
    Marcin