  • Data: 2009-01-21 00:28:43
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: jack <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na eKoncie czasami mam dosc spore pieniadze
    > (jak dla mnie a nie bezwzglednie) np. z umozenia jednostek w SFI. Jakby
    > zlodzieje
    > skopiowali mi karte w bankomacie to kasa na eKoncie jest bezpieczna
    > a na izzy nie trzymam duzo i moge czekac spokojnie na zwrot do czasu
    > rozpatrzenia reklamcji (tak, wiem o tym, ze mozna obciazyc karte
    > bez autoryzacji ale mysle, ze bank takie reklamacje by szybko rozpatrzyl
    > na korzysc klienta).

    Ja mam natomiast jedna watpliwosc. Wiele osob twierdzi, ze fakt blokady nie
    jest konieczny do obciazenia rachunku karty. Dowiodla tego pamietna
    "awaria". Wiele osob pisalo tez iz nie moze to byc powod reklamacji. Co
    jesli konto pojdzie po takiej transakcji w debet ? Podobna sprawa byla
    poruszana w watkach czy ekarta mbanku rozladowana do 0 jest bezpieczna -
    wielu uwaza ze nie.

    Druga sprawa - czy bank moze "przyblokowac" srodki np. z emax-ow lub emax
    plus na rzecz pokrycia niedozwolonego debetu na koncie glownym.
    Np. na emax mam 100 tys. , na glownym 100 zl - karte do glownego kradnie
    zlodziej - czy moge spac spokojnie ?

    To samo pytanie mam odnosnie rachunku inteligo (2 numery rachunkow, osobne
    karty), czy bank ma prawo w jakis sposob zablokowac wyplate srodkow z konta
    nr 2 przy ujemnym saldzie na k. nr 1.