  • Data: 2009-01-21 08:55:57
    Temat: Re: Wplatomaty Multibanku dla klientow mBanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 00:23:23 -0800, szczurwa napisał(a):

    > Rachunki walutowe można było mieć bodajże od 1973 roku, handel walutą a'
    > la Gawronik - od stycznia 1989.

    To pierwsze chyba tylko dla tych, którzy zarabiali w obcym pieniądzu, bo
    nawet renty i emerytury były wymieniane na złotówkę.

    To drugie... Wikipedia mówi, że 15 marca 1989 r., znalazłem też taki
    cytat na Interii "o północy z 15/16 marca 1989 r., czyli dosłownie w dniu
    wejścia w życie nowej ustawy dewizowej, otworzył pierwszy kantor dewizowy
    na przejściu granicznym w Świecku."

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl