  • Data: 2005-07-14 13:01:57
    Temat: Re: Wpłaty z zagranicy na Inteligo
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Chyba pozostaje mi przeprosić i przyznać się do błędu.
    >
    > Chociaż i tak na 100% uwierzę dopiero jak zobaczę. ;-)

    Więc pozostaje Ci jedynie empiryka ;-)

    > PS i po co te nerwy?

    Może przeczytaj posta, na którego odpowiadałem, jeszcze raz ;] To była
    raczej próba odpowiedzi w stylu 'odetchnij głęboko i spróbuj
    odpowiedzieć spokojnie i merytorycznie', ale trochę pary mi przez zęby
    poszło ;-]

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)