  • Data: 2009-10-23 15:37:38
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hbseua$ngo$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciebie nie, ale gdybyś pracował w stoczni albo Cegielskim, to co byś
    > powiedział?

    Nie jestem swinią i przejmuje się ich losem dokładnie tak samo, jak oni by
    sie przejeli moim gdybym jutro stracił dom i zbankrutował. Chciałbym im
    pomóc tak samo, jak wiem ze oni by pomogli mi w takiej sytuacji mi.

    > Od czego wobec tego jest państwo, skoro zacząłeś ten temat. Od
    > zbierania podatków tylko?

    Pisałem: wojsko, służby w tym policja i urzedy.
    Nie powinno byc od niczego więcej.

    > To może dajmy stoczniowcom możliwość wyboru państwa, któremu będą płacić
    > podatki?
    > Bo jak dzisiaj widzieliśmy oni takie państwo mają w d... I nie tylko
    > stoczniowcy.

    Mają tę mozliwość taką samą jak ja.

    BTW w czym oni sa ode mnie lepsi, że maja być dotowani z moich podatków, a
    ja nigdy nie bede dotowany z ich podatków?