  • Data: 2015-02-06 09:41:06
    Temat: Re: Wróciłem do Eurobanku - konto prestige
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-05 o 18:53, xbartx pisze:
    > - pakiet assistance (jest darmowy dla tego konta) jak kogoś interesuje
    > np. 3 wizyty lekarza w roku max 700 zł np. w kk Impresja Mille mam 4
    > wizyty ale kosztuje to 4,99 za m-c

    Ja tam w warunkach widzę tylko:
    "
    Nieszczęśliwy wypadek - powstałe w okresie ochrony ubezpieczeniowej
    nagłe zdarzenie wywołane
    przyczyną zewnętrzną o charakterze losowym, niezależne od woli i stanu
    zdrowia Ubezpieczonego,
    które nastąpiło w okresie ograniczonym datami rozpoczęcia i wygaśnięcia
    ochrony ubezpieczeniowej
    świadczonej przez Towarzystwo w odniesieniu do danego Ubezpieczonego, w
    następstwie którego
    Ubezpieczony niezależnie od swojej woli doznał uszkodzenia ciała lub
    uszczerbku na zdrowiu
    Świadczenia medyczne realizowane są w sposób i po spełnieniu warunków
    określonych poniżej:
    1) wizyta lekarza - jeżeli Ubezpieczony uległ Nieszczęśliwemu wypadkowi
    objętemu ochroną
    ubezpieczeniową, Allianz gwarantuje zorganizowanie i pokrycie kosztów
    wizyt lekarskich w placówce
    medycznej lub zorganizowanie i pokrycie kosztów dojazdów lekarza do
    miejsca pobytu
    Ubezpieczonego oraz pokrycie kosztów honorariów, o ile nie zachodzi
    Przypadek wymagający pilnej
    interwencji medycznej"

    jakoś nie widzę, by grypa upoważniała do wizyty lekarza...

    --
    Pete