  • Data: 2015-02-09 12:22:43
    Temat: Re: Wróciłem do Eurobanku - konto prestige
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-07 o 21:08, xbartx pisze:

    > Mi to i tak zbędne, więc czy jest czy go nie ma, to żadna różnica.

    Ale porównałeś do pakietu Assistance w Mille.
    A tam lekarz do zwykłych zachorowań przybiegnie. I pediatra do dzieci też.

    Ja brałem ten 'Prestige' pod uwagę, ale jak znalazłem takie poukrywane
    kwiatki, to stwierdziłem, że nie warto testować na własnym organizmie.

    Zwłaszcza jak człowiek złożony chorobą.

    P.S.
    I przypomniało mi się, jak kiedyś miałem pakiet zdrowotny allianz w BGŻ.
    PRzy czym pakiet obejmował specjalistów w placówkach.
    I jak złożony grypą zadzwoniłem umówić wizytę, to najbliższy termin był
    za 5 dni.

    Na NFZ bym się szybciej dostał.
    Dlatego też zwracam szczególną uwagę na tego rodzaju wabiki.

    --
    Pete