  • Data: 2004-06-01 16:30:56
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: "Szymon" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój bankomat PKO BP _czasami_ ma 10zł. Poczytaj grupę, dowiesz się od
    > czego zależy możliwość wypłaty 10zł, 20zł czy 50zł. Aha - teraz możesz
    > sobie iść do agencji PKO (jest tego na pęczki) i wypłacić 7.50 jesli
    > chcesz. Tylko się nie przesadzaj z tym piwem :)

    Dziwne bo u mnie w zyciu 10 zl nie uswiadczylem podczas gdy jeszcze w
    czasach studiow majac konto w BSK nie bylo z tym problemow. To 10 zl nie
    jest meritum sprawy tylko drobna niedogodnoscia, ktora w polaczeniu z
    wieloma innymi klopotami doprowadza do szalu. Zreszta kiedy wyskakujesz z
    pracy po kilka bulek potrzebujesz od razu wyciagnac 20 zl? Az tylu bulek to
    ja nie zjem .... chyba, ze do piwa.

    Szymon