  • Data: 2004-06-01 21:38:17
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <s...@a...sobie.do.woli.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    In news:c9iq34$ab2$1@inews.gazeta.pl,
    Szymon <z...@p...fm> typed:

    > A skad to wiesz? Wyjaw mi ogrom swej wiedzy. Bo na razie zachowujesz
    > sie jak pracownik Inteligo broniacy honoru firmy za wszelka cene bez
    > zadnych argumentow. Bo poki co jeszcze zadnego nie podales.
    > Oczekujesz jedynie, ze kazdy powinien byc omnibuse i przewidziec, ze
    > komunikatom banku nie nalezy wierzyc.

    Wtrącę się, choć powinienem sobie darować...
    Primo: żołądkujesz się, bo nie możesz wypłacić 10 zł z bankomatu.
    Secundo: opowiadasz dyrdymały jak to znasz się na "ogólnonarodowych" (swoją
    drogą co to za określenie w stosunku do systemu informatycznego?) systemach
    komputerowych i wnosisz, że skomplikowane połączenie dwóch systemów jest
    banalną i w 100% przewidywalną sprawą.
    Zabawny jesteś i chyba jeszcze jesteś studentem :)

    H.

    --
    hubertg * poczta , onet , pl