  • Data: 2007-08-25 10:53:07
    Temat: Re: Wspaniałe raty w CETELEM (BANK)
    Od: "Robert Sierant" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie miałem harmonogramu spłat,reprezentat banku wyliczył kwoty na
    > umowie napisane odręcznie 6 rat po 59,83 i to kazał mi wpłacać.

    odręcznie? to jakiś żart? a wyobraź sobie, że zamiast podać konto do spłaty
    kredytu podałby własne konto, na które uczciwie wnosiłbyś wpłaty...a po
    pewnym czasie ponaglenie z banku, że kredyt nie jest spłacany!
    a pracownik oczywiście już by w sklepie nie pracował ;-( i szukaj wiatru w
    polu

    > Po
    > dwóch tygodniach otrzymałem ich harmonogram ale dotyczący 12 rat
    > oprocentowanych.
    dostałeś harmonogram niezgodny z tym jaki kredyt zaciągnąłeś?
    należało od razu zadzwonić do banku i sprawę wyjaśnić

    > Ale to mnie miało nie dotyczyć.Jestem człowiekiem
    > uczciwym i wpłaty dokonywałem w terminie a nawet wcześniej o jeden
    > miesiąc.Jak byłem w sklepie RTV EURO AGD TO PAN POWIEDZIAł żE TEN
    > PRACOWNIK JUż NIE PRACUJE

    wnioski są takie, że będziesz miał nauczkę na przyszłość, z bankami nic się
    na twarz nie załatwia, wszystko trzeba mieć czarno na białym na papierze, w
    razie niejasności telefon/pisemko i wyjaśniasz, trzeba dbać o własne
    interesy!
    jak widzisz zaniedbania kosztują, a kredyt zamiast 0% okazał sie być
    b.drogi!

    to poważne przegięcie ze strony banku za 2gr niedopłaty kara ponad 100zł,
    napisz do arbitra bankowego oraz UOKiK - niech utrą temu bankowi nosa!

    pozdr.
    RobertS