  • Data: 2005-07-07 06:27:47
    Temat: Re: Wszystkie sieci pre-paid w bankomatach BGZ
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:dahl9s$6bo$1@news.onet.pl...

    > No i co to ma dowodzic? Ze pracownicy sa niedouczeni i tyle. W statucie
    > banku co masz napisane? Jaki jest skrot firmy banku?

    Oj Amra, Amra - znowu kopie kruszysz w nieslusznej sprawie...
    W Statucie jest napisane:
    ====
    1. Firma Banku brzmi: "Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna".
    2. Bank posługuje się skrótem firmy: "Bank Pekao S.A."
    ===
    Podkreslmy to drukowanymi: BANK POSLUGUJE SIE SKROTEM...

    NIE JEST napisane "jedynym slusznym skrotem jest..."
    NIE JEST napisane "bank uniewaznia zasady jezyka polskiego w zakresie
    tworzenia skrotow"
    W zwiazku z powyzszym oraz pierwszym zacytowanym punktem "Bank PKO SA" to
    PRAWIDLOWY skrot nazwy tego banku

    --
    Pozdrowienia
    ---