eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
  • Data: 2002-11-28 05:55:39
    Temat: Re: Wszystkie skladki ZUS bank przelal na jedno konto - co robic ???
    Od: "radmar" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak załatwiłeś sprawę z bankiem który cie w te maliny wpuścił, czy
    zmusiłeś
    > bank do zapłatył składki na właściwe konta zusowskie no i jak rozwiazałes
    sprawe
    > z ubezp. chorobowym, jak Cie zus potraktował ? napisz troche szerzej o
    "swojej
    > drodze" i przez jakie procedury przeszedłeś

    Bank wysłał pismo do ZUS, a mnie raczył przeprosić tylko "ustnie". Przelało
    to czarę goryczy i skłoniło do zmiany banku.
    Ubezpeczenie chorobowe na szczęście poszło na prawidłowy numer konta.
    Problem dotyczył wyłącznie przelewu na ubezp.społeczne.
    Procedura była następująca:

    1) Prośba do OFE o formularz zapytania do ZUS o brakujące składki.
    Dołączyłem do niego ksero potwierdzenia przelewu, na którym widniał
    prawidłowy nr rachunku
    2) Poczekałem z miesiąc i otrzymałem pismo z ZUS, że reklamacja uznana i że
    mam się pojawić.
    3) Podpisałem "zlecenie przelewu" (sierpnień 2000r), czy jak się to tam
    nazywało, po czym Pani poinformowała, że składka wpłynie na moje konto w OFE
    za 4 miesiące. Nie wiem skąd jej wyszło, że akurat za 4, ale już wtedy
    przeczuwałem jakąś ściemę.
    Miałem rację :-(

    Pozdr
    Radek