  • Data: 2009-01-21 13:35:12
    Temat: Re: Wszystko porusza sie wg cykli
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardziej przekonuje mnie teoria fal Elliotta niż cykle i astrologia
    > finansowa,
    > którą uważam za hochsztaplerkę.

    A co za różnica czego używasz. Ważne, by zarabiać. Ja przykładowo otwieram
    longa jak na śniadanie zjadam ogórka, a shorta jak pożeram pomidora. ;)

    > O rozpoczęciu b.silnego odbicia w okolicach marca piszą od dłuższego czasu
    > analitycy S.Dębowski, W.Białek.

    Analitycy (=teoretycy) czy gracze (=praktycy)?

    > Podobne opinie wyraża ostatnio P.Kuczyński

    Ten to analityk-teoretyk - sam przyznał, że "nie gra bo nie ma czasu".

    > a już w połowie 2008r. mówił o tym
    > inwestor giełdowy R.Karkosik.
    On jest takim inwestorem giełdowym jak Buffet - czyli żadnym. Zarządzanie
    przedsiębiorstwami, przejęcia i wykupienia to nie spekulacja na giełdzie; to
    zupełnie inna działka. Więc Karkosika trzeba zupełnie inaczej postrzegać.

    Dombrek