eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWybieramy najgorszy bank... › Re: Wybieramy najgorszy bank...
  • Data: 2009-01-20 08:11:39
    Temat: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr Gralak pisze:
    > ...
    >
    > 1. Kuleje internetowa obsługa kont. Błędnie wciśnięty klawisz
    > CapsLock przy logowaniu permanentnie blokuje dostęp do konta. Trzeba
    > dzwonić na helpdesk, żeby zweryfikowali twoje dane osobowe i
    > wszystko poodkręcali (o ile akurat ktoś odbierze). I tak za każdym
    > razem, gdy podczas logowania nie zauważyłeś wciśniętego CapsLocka.
    >
    >
    > hmmm no tak... więcej nie mam ochoty już czytać
    >
    > PG

    Ale nie wiem o co ci chodzi, żona miała tam konto i tak to działało a
    dokładnie był błąd w systemie i nie trzy błędne logowania blokowały
    konto ale jedno, przypadkowo wcisnąłeś capsloock przy wpisywaniu hasła i
    nie było już możliwości skorygowania tylko blokada konta idźmy dalej w
    oddziale nie są wstanie odblokować bo pani sie nie zna i jej koleżanka
    również pozostała tylko infolinia na której po 15 min oczekiwania
    zrezygnowałem.
    konto zlikwidowaliśmy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1