    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wybieramy najgorszy bank...
    Date: Thu, 22 Jan 2009 21:22:33 +0100

    > Jeżeli znalazł byś kilka chwil i mógł napisać coś więcej w tym temacie,
    > będę
    > bardzo wdzięczny.

    Oferta Getina według mnie zła nie jest, ale obsługa rzeczywiście koszmarna.
    Najczęściej nie wiedzą co sami oferują. Do tego pracownicy totalnie
    niekompetentni popełniający prozaiczne błędy, przez co często trzeba tam
    biegać z duperelami. Same procedury z sufitu i zwykle sam bank ich nie
    przestrzega. Generalnie burdel na kółkach, ale jeśli ktoś ma duuuuużo
    cierpliwości, jeszcze więcej zaciętości to ujdzie w tłoku.