  • Data: 2011-12-05 14:23:09
    Temat: Re: Wybór konta oszczędnościowego
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 05 Dec 2011 15:17:48 +0100, "Grzegorz B." <n...@n...pl>
    wrote:

    >Dzięki za odpowiedź. Jednak nie rozumiem Twojego zdegustowania. Nie
    >zakładam od razu lokaty bo nie mam tych pieniędzy, dopiero mam zamiar

    planujesz za 6-12 miesięcy założyć lokatę podczas, gdy pieniądze
    będziesz miał za miesiąc. Nie łapię idei.
    Poza tym: nadchodzi "nowa, lepsza belka", więc tym bardziej trzeba
    korzystać z możliwości unikania podatku.

    >zacząć odkładanie. Dlatego szukam konta oszczędnościowego.
    >Czy konta oszczędnościowe są złe? Więc dla kogo są stworzone, dla jeleni? :)

    podałem Ci jeden przykład, intensywnie testowany ostatnio w grupie.
    Czy masz ofertę lokaty o zbliżonym oprocentowaniu?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski