    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wybrac kase z karty chargowej za darmo
    Date: Fri, 17 Dec 2004 00:05:11 +0100

    Uzytkownik "chris_w" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > uu, a to nowosc... rzadko tu bywam ale tak glupich odp nie widzialem
    > najwet na najdziwniejsze posty - to jakis tutejszy trol czy co?
    > -- sorry jesli go podkarmilem moja rekacja

    takim trolem sam jestes i na dodatek malo kumatym, na gieldzie juz wtopiles
    i teraz szukasz jak wtopic jeszcze wiecej
    sam nie wiesz nawet jakie karty posiadasz, i na kazdej grupie wymieniasz
    inne ich nazwy, a przeczytales chociaz jeden raz warunki wyplaty gotowki z
    karty ? smiem watpic, skoro piszesz tylko o 3% oplaty za te forse. byc moze
    jak przeczytasz podpisane regulaminy po raz 10 to zrozumiesz (choc watpie),
    ze suma oplat miesiecznych na kk to nie 3% ale znaaaacznie wiecej
    no i powyzej widzimy efekt czytania - niezbyt dokladnego zreszta grupy,
    nie tak dawno omawiajac slabosci w bankach, dla ktorych liczy sie tylko
    ilosc podpisanych umow i nic wiecej - wykazaliscie jak majac kilka zlotych i
    kilka darmowych kont - w ciagu krotkiego okresu czasu zrobic sobie wiele
    kart z suma > kilkanasie tysiecy
    samobojcza machina zadzy prowadzi takich oglupialych, z limitem na kwote o
    której tylko slyszal - do dzialan zmierzajacych tylko do jednego - jak nie
    wiedziec ze juz jest autorem nowego watku - jak nie placic a splacic, jak
    uniknac komorika jak pozyczyc aby splacic itp