  • Data: 2002-10-08 15:38:41
    Temat: Re: Wyciąg z Inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maura wrote:

    > No cóż... na saldo składa się na pewno moja pensja... Zapewniam, że
    > większa niż 100 zł ;)

    Maura, jesli masz średnie saldo na wszystkich subkontach powyzej 100 zł, to
    jesteś zwolniona z opłaty za prowadzenie rachunku, płacisz tylko 1,98
    miesięcznie za kartę.
    Co do oprocentowania 16%, to ciekaw byłbym się dowiedzieć, czy faktycznie
    tyle Ci naliczyli, jeśli chce Ci się policzyć. Bo jeśli tak, to nic, tylko
    weź kredyt i wpłacaj wszystko na Inteligo.