  • Data: 2002-10-09 10:23:34
    Temat: Re: Wyciąg z Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ao0ul1$vah$1@topaz.icpnet.pl...

    > Zaraz... bo coś mnie tknęło - może to jest wyciąg papierowy?
    > Potrzebujesz za niego płacić?

    Płacisz nawet za elektroniczny wyciąg jeżeli go zamawiasz. Bezpłatny jest
    tylko ten, który rozsyłają automatycznie na e-mail, każdy następny zamawiany
    przez klienta jest płatny.

    A co do opłaty za prowadzenie konta to nie naliczą jeżeli zostawisz min.
    100zł na koncie, potem po 30dniach zrobią przelew na wskazany rachunek i po
    krzyku, a jeżeli chcesz ogołocić konto przez złożeniem dyspozycji
    zamknięcia, no to może się zdarzyć, że w skali miesiąca będzie saldo poniżej
    100zł i opłatę masz jak w banku ;-)

    Ja płacę tylko za kartę VE i ne mam żadnych opłat za prowadzenie konta ale
    widzę, że inni płacą i płaczą tylko nie wiem z jakiego powodu. Wszystko było
    już powiedziane w lutym, a weszło w życie w maju.