  • Data: 2003-04-04 12:31:07
    Temat: Re: Wyciągi miesięczne w mBanku
    Od: "Grzesiek S." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy

    > Linki niestety na wydruku ' nie rozwijają się w szczegóły'. Ta już jest
    > głupio na tym świecie zrobione.

    A czy ja tak twierdze mądralo? - nie wiem jakie są papierowe wydruki w
    mBanku bo ich nie zamawiam.

    > Np tak jak w inteligo.
    A tu z kolei ja mam pytanie: Jakeż to są w Intelligo te wydruki, zawierają
    wszystko te dane co wymieniłeś w pytaniu?

    A historia jest mi potrzebna, żeby wrzucić ' w akta'.
    > Drukowanie 50 stron mi się nie usmiecha skoro to samo zmieści się na
    jednej,
    > czy dwóch.
    > Z ekranu wydrukować takiej listy się nie da,

    da sie z tym że klopotliwe to będzie troche.

    bo informacje są żadne więc
    > dlatego pytam, czy to co się nazywa wyciągiem miesięcznym jest troche
    > bardziej szczegółowe, czy też się nadaje do pocięcia na paski i używania
    > zamiast...

    jak już Ci nikt nie odpowie to zadzwoń do mLinii
    Pozdrowionka
    --
    Grzesiek S.