    From: Czoczok <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyciągi online KK Citi - ktoś dostaje?
    Date: Thu, 3 Apr 2008 00:35:59 -0700 (PDT)

    On 3 Kwi, 08:12, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> [...]
    > się logować do interfejsu citi i pobierać wyciąg karty...
    >
    > Myślałem że to kwestia filtrów antyspamowych - ale nie, na serwerze na
    > którym ma przyjść mail inne osoby otrzymują wyciągi z citibanku. Zresztą,
    > gdyby nie przyszło to jest jeszcze podane konto alternatywne na innym
    > serwerze - tam też oczywiście cisza.
    >
    > Tak mnie tknęło, że może to kwestia tego że zaznaczyłem opcję "załącz wyciąg
    > do maila informującego o jego wygenerowaniu" czy jakoś tak. Na razie
    > wyłączyłem to i zobaczymy za miesiąc...
    > Przy wyborze rakiety tenisowej należy wziąć pod uwagę wiek użytkownika, płeć oraz
    sposób gry.
    Dawniej preferowano raczej cięższe rakiety, ostatnie
    2-3 lata to tendencja ultra lekka przede wszystkim dzięki nowym
    tworzywom. Generalnie jeśli chodzi o rakiety tenisowe dla dorosłych to
    zaczyna się od 230g ( raczej kobiece ):

    http://sporthit.pl/n-rage-p-82783.html

    a kończy na 300-330g - to ciężkie rakiety tenisowe dla bardzo silnych
    zawodników:

    http://sporthit.pl/k-six-one-tour-90-08-p-83175.html

    Waga ma wpływ na operatywność rakiety a także na
    prędkość, do jakiej gracz jest w stanie ja rozpędzić, czyli siłę
    uderzenia.

    Dalej należy wziąć pod uwagę wielkość główki rakiety tenisowej. Te
    zaczynają się od 90-100:

    http://sporthit.pl/k-six-one-tour-90-08-p-83175.html

    http://sporthit.pl/n-tourtwo-95-p-82785.html

    do 110-122:
    http://<br /> http://sporthit.pl/ro...r-p-82767.html

    Im większa tym łatwiej trafić w piłkę i powiększa się tzw. "sweet
    spot", ale przy
    uderzeniu w okolicach ramy ( nie centryczne ) trudniej rakietę
    utrzymać w
    dłoni.
    Grubość ramy - przyjęło się uznawać, że im rama grubsza tym rakieta
    bardziej amatorska i zapewniająca większy komfort gry, oraz tzw.
    odejście, czyli szybkość piłki po uderzeniu, co niestety ujemnie
    wpływa na kontrolę uderzenia.
    Grubość rączki - stary i sprawdzony sposób to po objęciu dłonią raczki
    miedzy palcami a nasadą dłoni ma być rezerwa na szerokość palca
    wskazującego
    drugiej dłoni.
    Pozostaje kwestia materiału, z jakiego zrobione są rakiety. Zwykle
    jest
    to mix tworzyw sztucznych na czele z grafitem w najróżniejszych
    konfiguracjach i
    proporcjach. Oto przykładowe technologie zastosowane przez firmę
    Wilson:

    Specjalnie utwardzane aluminiowe, co czyni je 20% sztywniejszymi i
    wytrzymalszymi oraz generuje 17% więcej mocy przy trafieniach
    niecentrycznych niż w przypadku tradycyjnych rakiet. W znaczny sposób
    poprawia to jakość gry.

    http://sporthit.pl/roger-federer-p-82767.html

    Wzmacniając molekularną strukturę ramy rakiety tenisowej poprzez
    wypełnienie nanocząsteczkami powstałe przestrzenie naukowcy
    udoskonalili rakiety nadając im unikalne właściwości, które znacznie
    poprawiają właściwości rakiety podczas gry. Po wielu testach
    stwierdzono że rakiety takie są 2 razy wytrzymalsze, 2 razy
    stabilniejsze i generują 22% więcej mocy niż tradycyjne rakiety.

    http://sporthit.pl/power-silver-p-82779.html