  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 3 Apr 2008 10:54:29 +0200
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: Wyciągi online KK Citi - ktoś dostaje?

    Cześć Jacku!

    W czwartek, 3 kwietnia 2008, o godz. 08:12:29, napisałeś na temat: "Wyciągi
    online KK Citi - ktoś dostaje?"
    Jacek Osiecki j...@c...pl, news:slrnfv8tad.ocu.joshua@tau.ceti.pl

    > Już trzeci z kolei wyciąg do mnie nie dotarł (kartę mam od 3 miesięcy,

    Podobnie jak ja :)

    > więc
    > po prostu żaden nie dotarł ;) - tzn. nie otrzymałem żadnego maila. Sam muszę
    > się logować do interfejsu citi i pobierać wyciąg karty...

    U mnie nie było nawet możliwości jego pobrania.

    > Oczywiście w citiphone zgłaszałem problem miesiąc temu, jak widać nic nie
    > pomogło :)

    Też zgłaszałem kilka razy, citifonistka wysłała mi wyciąg papierowy.
    Pisałem e-mail w tej sprawie przez ich WWW, odp. dostałem, że są w trakcie
    rozwiązywania tego problemu.
    I w końcu zrezygnowałem z PDF'a i mam papierowe.

    --
    Hej!
    TZ

    - Najmniejszą częścią chemii jest pierwiosnek. -