    From: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wydłużenie GP przez zmianę dnia generowania wyciągu
    Date: Fri, 4 Sep 2009 19:52:55 +0200

    W Citi działa to do d...

    Nie dość że miałem ustawione polecenie zapłaty w 100% spłacające zadłużenie,
    to wyciąg wygenerował nową późniejszą datę spłaty, system naliczył odsetki
    od starego, a polecenie zapłaty zadziałało zgodnie z wyciągiem.... tzn. nie
    zadziałało bo zadłużenie musiałem spłacić wg starej daty.... po telefonie z
    działu windykacji....

    Skończyło się na reklamacji, zwrocie odsetek i opłaty za monit listowny....
    Mam za to gratis kartę darmową do końca życia.

    Więc przy zmianach dnia generowania wyciągu polecam wzmożoną uwagę.

    paul