  • Data: 2007-05-10 11:11:41
    Temat: Re: Wygasla blokada, pieniadze nie pobrane
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kura" <k...@k...com> napisał(a):
    > Ale ja wcale nie zmierzam do tego aby uniknac zaplaty. Mam chyba prawo w
    > dowolnym momencie zlikwidowac swoj rachunek,
    oczywiscie, masz do tego prawo

    > jesli sprzedawca spoznia sie
    > ze sciagnieciem pieniedzy
    to nie jest twoj problem

    > Bank slusznie moze sobie naliczac rozne oplaty zwiazane z taka
    > opozniona transakcja ale niech obciazy nimi spoznialskiego sprzedawce.
    >
    > --
    > rw
    to czy naliczy czy nie to nie jest twoj klopot, jezeli zamkniesz konto i
    pewnego dnia do banku wplynie obciazenie to jest szansa, ze bedzie cie
    szukal, ale przeciez mozesz mieszkac juz w innym miejscu do czego rowniez
    masz prawo...
    a jak cie nie znajdzie to nie zaplacisz, bo nie bedziesz wiedzial, ze
    obciazenie przyszlo i tyle

    pozdr.
    RobertS