    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wygrałem z ING Śląski!! I co teraz?
    Date: Wed, 27 Nov 2002 08:10:28 +0100

    "DeDe" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:as0r98$qrl$1@news.tpi.pl...
    [.........]
    > sumie znalazłem 9). Piszę jeszcze raz i Dyrektor oddziału wzywa mnie na
    > rozmowę. Przyznaje mi rację i proponuje zwrot wpłaconych karnie przeze
    mnie
    > pieniędzy. Ot tak po prostu mam podać konto na które oni wpłaca
    pieniądze.

    skoro już dyrektor uznał Twoją rację to poproś o jakąś rekompensatę
    wydatków - koszty przelewów, koszty komunikacji itp..

    Kasy pewnie nie dostaniesz, bo nie będą wiedzieć jak to zaksięgować (to jest
    największy problem większych firm, których nie obsługują sami właściciele),
    ale może jakiś prezent z promocji, korzystny kredyt lub coś w tym rodzaju

    pozdrawiam
    plusz