    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyjazd do USA
    Date: Mon, 25 Apr 2005 13:01:58 -0500

    Ds wrote:
    > Moi drodzy witam i na wstępie przepraszam jeśli to pytanie się powtarza
    > ale mam do Was pytanie. Czy gdybyście wybierali się do USA to
    > bralibyście gotówkę czy dopiero na miejscu wypłacali gotówkę przy
    > pomocy kart płatniczych. Mam dwie jedną z mBaku (Visa Electron) i
    > Maestro z BPH. Czy też może za pomocą tych kart nic nie da się zrobić w
    > USA ?
    > Z góry dzięki za informację

    pekao s.a i visa classic dolarowa, debetowa.

    1. ma oddzielne konto, na które ktoś, lub ty sam przelewasz pieniądze.
    2. po drugie jest w dolarach
    3. po trzecie jest wypukła.
    4. nie trzeba mieć żadnej historii, kredytowej, zaświadczeń o zarobkach
    i zdaje się nawet konta w pekao s.a, bo jest po prostu debetowa ile
    wpłacisz tyle wydasz. CO najwyżej jak nie masz konta to będziesz musiał
    zdeponować jakąś kwotę chyba 150 dolarów, ale to nie jest blokada, można
    ją po wydaniu karty od razu wydać.