  • Data: 2002-04-04 19:00:28
    Temat: Re: Wykrety rzecznika PKO BP SA (splata kred. denominowanego)
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To bardzo ciezki zarzut ;), ale banki moga stosowac rozne tricki, natomiast
    > bankowcy juz nie moga. Jest to niezgodne z etyka bankowa o ktorej juz
    > kilkukrotnie bylo glosno przy okazji kampanii reklamowych Inteligo, mBanku i
    > Multibanku.
    > Mysle, ze warto zapamietac 2 krotkie punkty z Kodeksu Dobrej Praktyki
    > Bankowej

    Zarzut cięzki, ale przyznasz że trafny.
    Podajcie mi nieświadomemu powód dla którego banki nie przyjmują spłat kredytu
    zaciągniętego w euro w tejże walucie(oprócz zdzierstwa). Przeciez to jest ewidentne
    oszustwo. Jasne- wszystko powinno być w umowie i klient wie co podpisuje, ale nie
    wiem czy
    umowa tak naprawdę to precyzuje.
    W ten sposób bank zarabia raz wypłacając transze kredytu po cenie wyższej, a
    przyjmują
    spłaty po cenie nizszej (albo odwrotnie- nie bardzo pamiętam ;-))(abstrahujac
    oczywiście
    od wahnięć waluty)- dlaczego nie pozwolą klientowi tego uniknąć pozwalając na spłatę
    bezpośrednio w euro, dolarach, czy też innej walucie w jakiej wziął kredyt ?
    Co do wspomnianego Kodeksu, to wierzysz w to, że przy takiej rotacji pracowników
    wiedzą
    oni co to wogóle jest ?
    Ja nie- czego przykładem są niedoinformowani klienci biorący kredyty. A przykład
    idzie z
    góry (choćby rzecznik pkobp ).
    Grzegorz