    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wykrywalność Sygmy!!!
    Date: Fri, 19 Dec 2014 17:40:32 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m6npe9$l7t$...@n...news.atman.pl

    > Bonu z Sygmy nadal nie mam.

    Jest bon, a raczej są bony, czy -- jest 10 bonów po 10 pln
    ważnych aż ;) do końca roku, i to nie tylko w realu, ale
    także w innych (w Lidlu i w Biedronce -- nie) sklepach.

    Przy okazji dostałem bon ze sklepu Sizeer za buty, które
    reklamowałem w związku z rozklejeniem się podeszwy. Ten
    bon ważny jest rok.

    [w pewnym sensie w obu tych wypadkach ważny jest koniec roku]

    Bank Sygma zadzwoniłA do mnie akurat wtedy, gdy byłem tuż
    obok -- we wspomnianym sklepie Sizeer, czyli nie poniosłem
    dodatkowych kosztów w związku z odebraniem bonów Sygmowych.

    W galerii przy okazji dokonałem bezzkartnego (z telefonem
    w garści) poboru makulatury ze ściany BZWBKKBSg...

    -=-

    Dzień dzisiejszy był dla mnie udany, bo odebrałem grzewcze
    maty do samochodu kupione niejako we śnie (z mat jestem
    BARDZO zadowolony, choć kupiłem je nieco nieświadomie),
    odebrałem bony, wpłaciłem do BZWBKKBSg makulaturę
    gromadzącą się niemal od tygodnia, dokonałem
    bezzkartnego poboru ściennego...

    A zapowiadał się nieciekawie -- bo zbudziłem się w środku
    czasowym nocy z powodu braku oddychania. ;) Śniłem, że mam
    pełne płuca i kołyszę się na przepełnionej klatce piersiowej
    jak na dużej piłce do ćwiczeń... Aby było śmieszniej -- nie
    zaatakowała mnie astma, ale miałem zatkany nos... Za oknem od
    długiego czasu padał deszcz, a jednak nos zatkał się zupełnie.
    (głupi nos -- podczas deszczu nie miał prawa!!!) Na dodatek
    marzenie ;) senne było złudne -- nie płuca zatkały się, ale
    nos...

    Składam podziękowanie Bogu za farmaceutów, którzy wymyślają
    te różne dziwne leki, dzięki którym człek może żyć. :) Wprawdzie
    lek udrażniający nos może powodować jaskrę i zaćmę, ale ponoć
    ryzyko jest małe...

    -=-

    A teraz chyba trzeba zabrać się za pisanie listu miłosnego ;) do
    sądu. Jak do tego doszło, że piszę do analfabetów i przygłupów
    pospolitych, którzy nie zdołają nawet odczytać tego, co do nich
    napiszę?... Czy proces zwyrodnieniowy obejmujący sądowe struktury
    nasilił się ostatnio, czy od zawsze prawnicy byli aż tacy tępi?...
    Czy teraz życie stawia im zbyt trudne zadania w mojej obecności,
    podczas gdy kiedyś obserwowałem pracę prawników tylko
    w lekkich/łatwych sprawach sądowych?...

    Oczy mnie bolą, sąd dał tylko 7 dni na skomentowanie bzdur sklerotycznej
    Pani ;) biegłej piszącej bzdury pomimo mego upomnienia, jakiego jej
    udzieliłem na początku ,,wywiadu''... Jakie to fajne ;) -- sąd, znając
    mój, raczej smutny, stan zdrowia, daje mi 7 dni na skomentowanie bzdur...

    Sąd zżera podatki, biegła zżera podatki, zdesperowani starcy palą
    (bądź usiłują palić) ,,opiekunów''...

    -=-

    Krótkie porównanie:

    (-) ZUS (czyli ,,miłosierny'' ubezpieczyciel) pieni się z każdym swym klientem
    (+) Allianz (czyli komercyjny ubezpieczyciel) wypłaca odszkodowanie w dzień po
    zgłoszeniu szkody... (dziś szkoda, jutro rozmowa z poszkodowanym, pojutrze
    zgłoszenie, następnego dnia informacja o zakończeniu sprawy, czyli wypłaceniu
    odszkodowania)

    Nic dziwnego, że państwu brakuje pieniędzy, skoro pieni się o wszystko, na dodatek
    nadużywając asymetrii zdrowotnej, gdyż z jednej strony stają zdrowi zawodowcy, zaś
    z przeciwnej -- schorowani amatorzy... Biegła swoje bzdury pisze ponad miesiąc,
    mnie zaś sąd daje 7 dni na komentarz, którego i tak nie przeczyta...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'