  • Data: 2003-07-14 15:28:57
    Temat: Re: Wyłudzenie?
    Od: Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cyberfosfor napisał:
    > hej
    > a czy wziales pod uwage, ze kupujacy zrobil Cie w konia? w allegro nikt inny
    > nie widzi Twoich namiarow (nawet imienia i nazwiska),oprocz zwyciezcy! chyba
    > ze masz to info wpisane na stronie "o mnie" albo w tresci aukcji. nie
    > powinno sie podawac tych informacji nikomu, tylko zwyciezcy, po to allegro
    > ma taka budowe i regulamin.
    > wiec skad rzekomy oszust znal info? moze kupujacy jednak wyludzil po prostu
    > polowe, moze robi tak czesto? popytaj osoby z ktorymi przeprowadzil inne
    > transakcje, badz podejrzliwy!

    Witam

    Jestem pewna, że kupujący, a raczej kupująca nie zrobiła takiego numeru.
    To jest stała moja klientka, jak zresztą większość kupujących u mnie.
    Oczywiście podejrzliwym trzeba być, ale w tym wypadku to nie wchodzi w
    rachubę. Imieniem i nazwiskiem podpisuję moje aukcje i część danych
    znajduje się na allegro na stronie "O mnie", więc taki numer swobodnie
    można było odwalić. Teraz troszkę zmieniłam sposób informowania klientów
    i nie przesyłam już numeru konta emailem. Dostają go razem z informacją
    od allegro z zastrzeżeniem, że jest to jedyny poprawny numer konta i
    wszelkie informacje z jego zmianą są fałszywe.

    W moim przypadku kwota była minimalna (41PLN) i to jest jedyna kwestia,
    z której mogę się cieszyć. Co do zgłoszenia, to mocno się zastanawiam,
    ponieważ kiedyś dla zasady zgłosiłam drobną sprawę i chodzenia po
    komisariatach i prokuraturach miałam zdecydowanie za dużo...

    Pozdrawiam
    KS

    --
    UPAŁ? Ubierz się w len! Atrakcyjna konfekcja męska i damska...
    132