    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyłudzenie?
    Date: Mon, 14 Jul 2003 20:58:31 +0200

    Mon, 14 Jul 2003 17:28:57 +0200, w <beui1u$5kv$1@news.telbank.pl>,
    Krystyna Sobczyńska <k...@w...pl> napisał(-a):

    > W moim przypadku kwota była minimalna (41PLN) i to jest jedyna kwestia,
    > z której mogę się cieszyć. Co do zgłoszenia, to mocno się zastanawiam,
    > ponieważ kiedyś dla zasady zgłosiłam drobną sprawę i chodzenia po
    > komisariatach i prokuraturach miałam zdecydowanie za dużo...

    Skoro nabywca pokrył 50% kosztów, to w ramach rekomprensaty niech
    zadzwoni do mBanku z pytaniem: "że dostał błędny email o numerze
    koncie i czy bank nie mógłby zadzwonić do odbiorcy z pytaniem o zwrot
    nienależnej mu kwoty". Bez sugestii, że to złodziej...

    Jak to nie zadziała, to można zwrócić się do prokuratury.