  • Data: 2011-04-24 19:49:01
    Temat: Re: Wymiana bilonu
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gohohgle pisze:
    > Gdzie wymienią dość dużo jednogroszówek. Kiedyś miałem takie natręctwo
    > i je zbierałem. Będzie z dwa/trzy kilo. Pewnie banki, a może gdzieś
    > jeszcze? Oczywiście najlepiej bez żadnych dodatkowych opłat(choć zdaje
    > sobie sprawę, że trochę liczenia będzie).

    Sądzę, że w każdym banku możesz wpłacić na własne konto - nie
    przypominam sobie, abym kiedykolwiek widział w TOiP opłatę za wpłatę
    bilonu PLN na własny rachunek. Być może to nawet byłoby niezgodne z
    jakimś przepisem...

    Alternatywnie - możesz poczekać, aż będziesz miał coś do opłacenia w
    jakimś urzędzie państwowym (tylko takim, co prowadzi własną kasę). Np.
    podatek, mandat... Raczej nie mają prawa nie przyjąć bilonu... :-)

    W zasadzie to chyba nikt nie ma prawa nie przyjąć bilonu - w końcu to
    jest przecież prawny środek płatniczy w Polsce... :-)

    Acha, no i kiedyś w KFC widziałem promocję "Zinger za 2zł przy płatności
    jednogroszówkami". :-)))

    --
    MiCHA