  • Data: 2005-09-24 08:00:33
    Temat: Re: Wymiana bilonu
    Od: maho <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    barteks wrote:

    > Też brałem taką opcję pod uwagę, ale to jest ponad 350 monet. Będę musiał
    > chyba z 20 razy iść na zakupy, żeby nie wzbudzać podejrzenia ;)

    popakuj sobie w ruloniki po złotówce, i po prostu płać tym, powiedzmy w
    ilości złotówka dziennie. Z moich doświadczeń takie drobniaki są bardzo
    cenione w sklepach spożywczych i aptekach, zwłaszcza w poniedziałek rano
    (nie wiem czemu, ale zazwyczaj w poniedziałek rano sklepy do których
    chodzę posiadają same "grube papierki").

    pozdrav

    maHo