eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWymiana dowodu osobistego a banki › Re: Wymiana dowodu osobistego a banki
  • Data: 2015-02-16 09:37:45
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego a banki
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-02-15 11:37, osa pisze:
    >
    > W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:
    >> w Meritum wystarczy przesłać kserokopię nowego DO
    >
    > kilka dni temu zaktualizowałem te dane przez ich wniosek w systemie
    > transakcyjnym, żadnego skanu/ksero nie wysyłałem
    >

    Tak, przez wniosek, ale ksero trzeba wysłać. Nie dostałeś takiej wiadomości?

    "Dziękujemy za złożenie wniosku.
    W celu zakończenia procesu zmiany danych osobowych, konieczne jest
    przesłanie
    kserokopii dokumentu poświadczającego zmianę danych (dowód osobisty lub
    paszport) na
    adres Banku (Meritum Bank ICB S.A., ul. Piastowska 7, 80-332 Gdańsk) lub
    w wersji
    zeskanowanej na adres k...@m...pl"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1