eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWymiana dowodu osobistego a bankiRe: Wymiana dowodu osobistego a banki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <54e067cd$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@i...localdomain>
    <54e1b116$0$5883$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <54ec2808$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    Subject: Re: Wymiana dowodu osobistego a banki
    Date: Sun, 1 Mar 2015 03:06:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 23
    Message-ID: <54f27427$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.167.224
    X-Trace: 1425175591 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2179 79.191.167.224:11469
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610932
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:7e9e0bae-9d5d-483a-bdc8-7b9303868cb7@googlegrou
    ps.com...

    >Banki maja obowiązek identyfikować klientów więc dziwne by dla mnie było
    >gdyby
    >tego nie robiły.

    Kwestia jak to zrobią. Mnie zaskoczył Credit Agricole przy wpłacie na własne
    konto zażądał "pinu", to 6 cyfr wybranych przez klienta. Nigdy nie pamiętam,
    ale tłumaczę, że to wpłata a nie wypłata, więc o co chodzi? Bo takie mają
    procedury. Ale nie ma problemu pin mogą zaraz zmienić. Podałem 6 cyferek,
    pan wklepał do systemu a ja zgodnie z procedurą podałem ponownie i już
    mogłem
    wpłacić. A teraz gwóźdź programu: wcześniej okazałem dowód osobisty...
    Celowości dodatkowej identyfikacji pinem nie odgadnę, nie potrafił mi też
    wyjaśnić tego kasjer. Domyślam się, że gdy ktoś ukradnie mi dowód, mógłby
    podstępnie wpłacić pieniądze na moje konto (swego czasu koszmar J.
    Kaczyńskiego), przed czym mógłby ochronić mnie pin. Gdyby nie to, że z
    dowodem można pin od ręki zmienić...
    Pinu nie pamiętam, więc ew. następnym razem cały cyrk się powtórzy.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1