  • Data: 2006-12-14 01:47:18
    Temat: Re: Wymiana nominalow USD
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Mem" <n...@s...pl> wrote in message news:elpna4$bkj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam okolo 2k USD, ale problem jest w tym, ze sa one w malych
    > nominalach...czesc jest w 20, czesc w 50, a tylko kilka w 100.
    > Chcialbym sobie je wplacic na moje konto, ale z czego co widze, w citi
    > trzeba wplacac nominalami 100USD. Czy nie orientujecie sie moze, gdzie za
    > niewielka kwote lub za free wymienic sobie caly cash? Kantory raczej
    > odpadaja, bo na dolarach sie za dobrze nie znam i mam pewne obawy.
    > A...zaznaczam, ze papierki za w stanie dobry, bo tylko takie odkladalem:)

    to ty te dolary kupujesz czy sprzedajesz?
    Bo absolutnie nie rozumiem po co masz się znać na dolarach przy ich
    sprzedaży w kantorze?
    jak jest napisane dwa zero to dwadzieścia dolarów, a jak jeden zero zero to
    sto dolarów :)
    Raczej powinieneś się znac na złotówkach co by ci w banknoatach po 25 zł nie
    wydali.