  • Data: 2009-06-07 08:34:22
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szczurwa pisze:
    > Ściągnięte ze strony banku. Cymesik to te wymagania dla działalności
    > gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
    > krócej niż dwa lata.

    Tak właśnie jest.

    Nie tak dawno temu ktoś mi tłumaczył tutaj, że to jest oczywista racja,
    bo nauczyciel czy policjant to są super wiarygodne zawody i im się
    należy ogromny kredyt zaufania, bo tak. To, iż zarabia się tam marnie,
    możliwości przekwalifikowania się za bardzo nie ma to już nic nie
    znaczy. Państwowy etat za 1,5k PLN uber alles.

    --
    Mithos