  • Data: 2009-06-09 14:27:49
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:39:38 +0200, Imka napisał(a):
    ><parsk>
    > U mnie było identycznie. Z tym że nie wypełniłam całego wniosku online,
    > przerwałam gdzieś w połowie, bo się zorientowałam, że podaję numer
    > stacjonarny w momencie gdy papiery rozwodowe w tepsie już leżały. Reszta
    > jak u Ciebie - następnego dnia telefon, kurier, umowa, karta.

    A wiesz, ja chyba też przerwałem ten wniosek przed zakończeniem procedury :)
    Tak mi się przynajmniej wydawało, tylko potem pomyślałem że chyba jednak by
    nie próbowali z tego korzystać... ale Twój przypadek potwierdza moje mgliste
    wspomnienia ;)

    > Słynne antycitkowe fluidy. Za mało ich wydzielasz - masz *nie chcieć* ;)

    No wiem, i dawno bym gdzieś przeszedł gdyby nie wszechobecna mania wciskania
    chipów i autoryzacji PINem (co jest dla mnie dyskwalifikujące)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944