  • Data: 2004-08-05 13:18:46
    Temat: Re: Wyniki finansowe Banku BPH po II kwartałach 2004 roku
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6120

    "Ponad 3-krotny wzrost liczby wydanych kart kredytowych (na koniec II kwartału
    2004 roku liczba kart wyniosła 169 tys.);"

    Hi, hi, ciekawe ile z nich to karty niechciane przez klientów :-)
    Patrz post Wozika...

    "Wynik z opłat i prowizji po dwóch kwartałach 2004 był wyższy o 20 proc."

    Stać was na więcej chłopaki!

    PS.

    Dzisiejsza rozmowa z infolinią ichniego biura maklerskiego:
    (Ja: zielony w sprawie obligacji, z minimalnym doświdczeniem na giełdzie)

    Ja: Rozumiem, że za rejestrację obligacji zakupionych na rynku pierwotnym na
    rachunku brokerskim BPH jest jakaś opłata?
    Ona: Oczywiście płaci Pan opłatę.
    Ja: Ile ona wynosi?
    Ona: Chwileczkę...
    Po chwili...