  • Data: 2005-02-17 16:38:28
    Temat: Re: Wyniki mB - ROTFL!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Feb 2005 05:42:11 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >taka jest polityka tego banku - zatajanie liczby klientow, chwalenie sie
    >wylacznie liczba rachunkow, i robienie wszyskigo by ludzie otwierali ich po
    >kilka !
    Ja mam obecnie 7 :)
    1*emax
    3*emax+
    1*ekonto
    2*emax w degradacji (zamykają się)

    Otwarcie rachunku trwa minute, zamkniecie do ok. miesiaca :)
    Otworzylem te 2 emaxy aby rozdzielac srodki na rozne cele, a chwile
    pozniej wprowadzili emax+. Srodki trzymam na emax+ a emax sie zamykaja
    juz troche czasu :) I bardzo mi odradzali zamykanie emaxow bo przeciez
    nie ma potrzeby, sa za darmo itd. Ale zamykam by nie miec za duzo
    rachunkow na liscie :) Jakby mieli opcje ukrywania rachunkow na liscie
    to bym nie zamknal i tym samym nie obnizyl im statystyki :))

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum