  • Data: 2002-11-12 13:34:58
    Temat: Re: Wypłata pieniędzy w PKO z konta Inteligo
    Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tym razem nie dziwię im się - jeśli klient stanowczo domagał się wypłaty i
    > utrzymywał, że ma prawo wypłacić, to wolały dobrze sprawdzić, zanim mu
    > odmówiły

    równie dobrze można przyjąć wersję, że wstępnie "nie da sie" odpowiedziały
    mu na odczep i dla świętego spokoju :-) - jakoś dziwnie taka wersja zdarza
    się najczęściej

    a dopiero jak je nacisnął to zaczęły to sprawdzać - wg. mnie gdyby od
    początku były 100%-towo pewne że nie, to by mu to wprost powiedziały

    ale to taka moja dywagacja