    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wypowiedzenie KK
    Date: Thu, 20 Oct 2005 09:52:57 +0000 (UTC)

    Amnesiak <a...@T...interia.pl> napisał(a):

    > Po jakim czasie banki zwyczajowo blokują kartę kredytową po
    > wypowiedzeniu umowy?
    >
    > Przeniosłem KK do innego banku, który miał we własnym
    > zakresie przesłać moje wypowiedzenie do banku, w którym
    > dotychczas miałem kartę. Jednak ów stary bank ciągle
    > przysyła mi wyciągi z KK, również w serwisie internetowym
    > nic nie wskazuje, że karta jest nieaktywna - już trzeci
    > miesiąc. Czy dokonując transakcji tą kartą popełnię
    > przestępstwo?

    Samo wysyłanie wyciągów jeszcze o niczym nie świadczy. Mi Lukas rok po
    skutecznym wypowiedzeniu umowy o KK przysyłał puste wyciągi :^)
    Proponuję dowiedzieć się w starym banku, czy rzeczywiście umowa została
    skutecznie wypowiedziana. W nowym banku, mogli coś namieszać i być może masz
    teraz dwie aktywne KK.
    Takie sprawy lepiej załatwiać osobiście i mieć kwita z poświadczeniem
    przyjęcia dyspozycji zamknięcia rachunku. Jeśli konto jest aktywne, to niech
    Ci naliczą jakąś opłatę, to potem będziesz to odkręcał odbijając się jak
    piłeczka pomiędzy bankami, żeby ustalić, kto zawinił.

    Miłego dnia
    Tomek