  • Data: 2011-01-13 11:12:33
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy KK w Millenium
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2011 11:56:44 +0100, "wiatrak" <w...@y...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "neoniusz" >

    >Przecież trzeba też wypowiedzieć umowe o limit kredytowy.

    BTW: pani w banku twierdziła, że wypowiedzenie samej umowy karty
    wystarczy i że nie ma osobnej "umowy kredytowej". Nie miałem, jak tego
    sprawdzić teraz (bo umowę mam w domu), ale pamiętałem, że taki sam
    "myk" był w Lukasie, więc na wszelki wypadek moje oświadczenie woli
    (to, którego potwierdzenia się domagałem) sformułowałem tak

    "Wypowiadam umowę karty kredytowej nr /.../ oraz karty dodatkowej
    wydanej do tego samego rachunku oraz umowę kredytową zawartą w związku
    z wydaniem tych kart."