  • Data: 2005-04-12 16:35:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GieTeGie said the following On 2005-04-12 18:30:

    > Nie rozumiem? A skąd on będzie wiedział, że wysyłałem cokolwiek jak
    > poczta zgubi?
    Chwila, jak poczta zgubi => konto będzie otwarte => będą się naliczać
    opłaty => prędzej czy później wpadniesz w debet => bank się do Ciebie
    odezwie, zebyś je uregulował
    [....]

    > No i właśnie po uzyskaniu tego potwierdzenia będę miał podstawę do
    > anulowania wszelkich opłat i prowizji dokonanych po domniemanym
    > zamknięciu konta. Jak nie przyślą to będę dzwonił i pytał - bo bez tego
    > no sam wiesz. Bank może iść w zaparte i dalej naliczać prowizję.
    Równie dobrze możesz zadzwonić i pytać +- miesiąc po wysłaniu
    wypowiedzenia. No dobrze. Masz deczko lepszą sytuację, mając papier w
    ręku. Mi jakoś (a zamykałem konto nawet w Pekao SA ;-) ) nie było to
    potrzebne, na kilka zamknietych korespondencyjnie kont.

    [...]

    > mnie skoro był nieczytelny. Pismo dotarło zaś bez problemu pod adres
    > podany na wypowiedzeniu - więc wybiórcza nieczytelność była chyba.

    To się zdarza. Może nagłówek był czytelny, a reszta nie ?
    Poza tym fax (w przeciwieństwie do listu poleconego) nie ma "mocy
    prawnej" (nie chce mi sie teraz szukać dokładnych przepisów.

    KJ