  • Data: 2005-04-12 17:30:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: GieTeGie <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]

    Tak - do czasu jak się odezwie może być już niezła sumka + procenty od
    debetu. Więc będziesz musiał zapłacić i nie mając potwierdzenia
    zamknięcia jak udowodnisz, ze wysłałeś wypowiedzenie a nie kartkę
    świąteczną?

    > Zapomniałem dopisać: wtedy zareklamujesz. (Hmm, nie wiem tylko jak jest
    > regulowana kwestia ew. odszkodowania od poczty w tym wypadku.)

    Na pewno nie jest w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA ŁĄCZNOŚCI - więc pozostaje
    powództwo cywilne, co się może ciągnąc latami. Więc jednak warto to
    dopisać i domagać się tego.