  • Data: 2005-04-13 05:16:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy (a jak:]...)
    Od: GieTeGie <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik trainer napisał:
    > np. właśnie o wypowiedzeniu umowy - wysyłałem takie np. do Polkomtela i
    > nie było problemów
    > zresztą czasem faktura jest wystawiana bez podpisu (a za usługi telco
    > nagminnie), a więc czy przyjdzie to w kopercie czy faksem to kwestia
    > różnicy tylko w rozdzielczości druku
    > na koniec dnia liczy się efekt, a ja nigdy się nie zawiodłem na faxie,
    > jak będzie precedens z VWB to chętnie się popieniaczę a co pikantniejsze
    > relacje będę zdawać tutaj :)

    Jeżeli w regulaminie, który podpisałeś, zawierając umowę jest napisane,
    że wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, to wypowiedzenie wysłane faxem
    nie posiada mocy prawnej i tylko od dobrej woli banku/operatora zależy,
    czy takie wypowiedzenie uznają.
    Zgadza się - często uznają - bo po co klientowi robić problemy.

    P.S. W Niemczech np. za formę pisemną uznaje się również fax - u nas nie.