  • Data: 2006-08-27 15:46:26
    Temat: Re: Wypowiedziany kredyt na auto
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Rozumiem, ze ugoda przewidywala kapitalizacje odsetek, ktore byly
    > naliczone do momentu wypowiedzenia umowy?
    Kwota 4200 zawierała odsetki, które - gdybym spłacał normalnie w terminie
    raty - byłyby zawarte w kwocie raty . W zasadzie jest to ostatni rok spłaty
    auta, i odsetki na rok były w kwocie ok. 800 zł, reszta to kapitał.
    Chciałem im oddać w kwietniu auto do banku - napisałem już list z prośbą o
    podanie miejsca i kontakt telefoniczny do osoby, która będzie się tym
    zajmować. W odpowiedzi - po swiętach zadzwoniła kobieta z windykacji i
    zaproponowała te warunki...Pytam, czy dostanę to na piśmie /no bo przecież w
    takiej sytuacji w każdej chwili, jak będą mieli widzimisię, naślą mi
    komornika/, ale powiedziała, że w żadnym wypadku...i to umowa między mną a
    bankiem. I że odemnie zależy, jak podejdę do sprawy. Wpłaciłem te 1200 zł i
    co dalej - już pisałem.
    Byłem przekonany, ze to wszystko, co mam do płacenia, ale nawetr nie podają
    wartości tych karnych odsetek...

    Napisałem do banku o przysłanie decyzji na piśmie, ale na razie cisza :(

    Czy można sprawdzić gdzieś, na jaki maksymalny okres można było 5 lat
    temu /w 2000 roku/ wziąść z danego banku kredyt na auto?
    pozdr