eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Raff <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Wed, 21 May 2014 09:39:33 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 7
    Message-ID: <llhl7p$i09$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
    NNTP-Posting-Host: 93-181-133-70.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400657977 18441 93.181.133.70 (21 May 2014 07:39:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 May 2014 07:39:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140520-1, 2014-05-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602697
    [ ukryj nagłówki ]

    Zalogowałem się do R-online i karta oczywiście dalej aktywna.
    W końcu połączyłem się z konsultantem, wyjaśniłem o co chodzi i powiedziano mi,
    że "wysłano pongalenie odnośnie zamknięcia karty".
    Cyrk, a nie bank.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1