  • Data: 2014-06-02 13:58:27
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-19 20:28, pI wrote:

    > U mnie podobnie. Mimo złożenia sprzeciwu w oddziale i dodatkowo
    > poleconym na początku maja. Reklamacja złożona.

    Półbank sie postarał - tylko 2 tygodnie im zajeło :)
    Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przeprosiny.
    Dzis otrzymałem poczta zwykla odpowiedz na reklamacje, ze przepraszaja
    ze z ich winy karta nie zamknieta, i ze zamkneli ja w zeszlym tygodniu.
    I ze zadnych oplat naliczonych/doliczonych nie ma. Zawarlem w reklamacje
    ze jesli powstana oplaty po 16.05 to maja skorygowac.

    Probowalem sie zalogowac do nowego systemu i "niedasie", wiec widac
    podzialalo.
    Teraz tylko kontrolny raport z BIK zeby sprawdzic czy tez tam to
    zamkniecie zaraportowali.

    Karta była fajna, duuuzo cashbacku mi sie na niej wrociło, dobre
    przeliczniki były i gdyby nie tak drastyczne popsucie warunków (oplaty
    miesieczne, roczne, obowiazkowe ubezpieczenie, brak cashbacku) to bym
    nie rezygnował.
    Mam nadzieje ze T-Mobile wymyśli niedlugo jakis fajny produkt KK który
    bedzie można przytulić w miejsce półbanku. Poki co CitiZTM i cashback na
    bilety miesieczne.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."